Το πλάνο για τους ''μικρούς'' του ΠΑΟΚ

PDF Print E-mail
Friday, 03 February 2012 12:15 | Συντάχθηκε απο τον/την sports-academies team   

Αισιόδοξος εμφανίστηκε ο προπονητής του ΠΑΟΚ Νίκος Κολομπούρδας,σε δηλώσεις του,για το πλάνο με τους νεαρούς και ελπιδοφόρους ποδοσφαιριστές που έχει στο ρόστερ της,η ομάδα της Θεσσαλονίκης και που σύντομα θα αποφέρει καρπούς.

Ο τεχνικός της 2ης ομάδας του ΠΑΟΚ,σε δηλώσεις του στην «Sportday»,ανέλυσε το πλάνο που υπάρχει στις Ακαδημίες,το οποίο να τονίσουμε ήδη έχει αναδείξει πολλούς ποδοσφαιριστές και υπάρχει και συνέχεια..

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Νίκος Κολομπούρδας

«Υπάρχει μια… ελίτ παικτών, που βρίσκεται σε διαρκή παρακολούθηση. Εμείς φτιάχνουμε ποδοσφαιριστές για να προσφέρουν στην πρώτη ομάδα. Αυτή η ομάδα θα φέρει τους τίτλους και την καταξίωση του συλλόγου. Ήδη ο κ. Μπόλονι έχει χρησιμοποιήσει ορισμένους. Όταν χρειάζεται κάποιον, τον παίρνει στις αποστολές και του δίνει, αν είναι εφικτό, και χρόνο συμμετοχής. Όμως πρέπει να ξέρουν, όσοι υπέγραψαν επαγγελματικά συμβόλαια, ότι τα δύσκολα τώρα αρχίζουν… Πλέον η ευθύνη είναι διαφορετική, όπως και η κρίση μας προς αυτούς. Χρειάζεται πολλή δουλειά και μακριά από το στοιχείο του εφησυχασμού».

 


YouCMSAndBlog Module Generator Wizard Plugin


ONLINE ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ

 

YouCMSAndBlog Module Generator Wizard Plugin
YouCMSAndBlog Module Generator Wizard Plugin

ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ




MEDIA GALLERY

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

top