Δοκιμές απο τον Ολυμπιακό για την στελέχωση των τμημάτων (γεν.1996,'97 και '98)

PDF Print E-mail
Tuesday, 22 May 2012 02:22 | Συντάχθηκε απο τον/την sports-academies team   

Οι δοκιμές ποδοσφαιριστών στις Ακαδημίες του Ολυμπιακού συνεχίζονται με υψηλούς ρυθμούς,καθώς σημαντικός αριθμός παικτών περνάει επι καθημερινής βάσεως τις πύλες του προπονητικού κέντρου στον Ρέντη προκειμένου να διεκδικήσει μία θέση στα ρόστερ των Υποδομών του Ολυμπιακού.

Ο επικεφαλής των Ακαδημιών Μπερντ Στόρκ σύμφωνα με πληροφορίες του Sports-Academies.gr έχει ρίξει το βάρος σε παιδιά γεννηθέντα τα έτη 1996,'97 και '98 προκειμένου να καλύψει τις θέσεις στα ρόστερ των τμημάτων αυτών και εν συνεχεία θα ακολουθήσουν δοκιμές στα μικρότερα ηλικιακά τμήματα.

Ο ''Γερμανός'' προσπαθεί να περάσει απο πολύ νωρίς την δικιά του φιλοσοφία και το έργο θα αρχίσει να διαφαίνεται απο την νέα περίοδο καθώς ο ίδιος πιστεύει πως προτεραιότητα πρέπει να δοθεί στην ανάδειξη νέων παικτών.

Επίσης υπάρχει η σκέψη να ''οδηγήσει'' ο ίδιος την ομάδα Νέων (Κ20) την νέα σεζόν στο πρωτάθλημα ως προπονητής, προκειμένου να έχει πλήρη εικόνα καθώς το πλάνο που υπάρχει είναι να βγούν σύντομα παιδιά απο τα σπλάχνα του Ολυμπιακού και να προωθηθούν στην πρώτη ομάδα ενισχύοντας το Ελληνικό στοιχείο.

 


YouCMSAndBlog Module Generator Wizard Plugin


ONLINE ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ


 

YouCMSAndBlog Module Generator Wizard Plugin
YouCMSAndBlog Module Generator Wizard Plugin

ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ




MEDIA GALLERY

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

top